ما به دانایی تو «باور» داریم

دسته بندی :
منابع انسانی
ما باور داریم که علم و صنعت هر دو، در کنار هم می‌توانند آینده‌ی یک کشور را رقم بزنند و پیشرفت و توسعه‌ی هر یک، بدون دیگری امکان‌پذیر نیست. پس برآن شدیم با ایجاد حلقه‌ی گم‌شده‌ی میان اهل علم و اهل صنعت در پیوند هرچه بیشتر آن‌ها بکوشیم، و بدین‌گونه «باور» متولد شد.
 
در همین راستا دانشگاه امیرکبیر با هدف تحکیم روابط بین صنعت و دانشگاه و هم‌سویی با برنامه‌ی «باورِ» انرژی دانا، طرحی به نام Co-Op  را کلید زده است که در آن دانشجویان می‌توانند با کسب مجوز از دانشکده، مدت دو ترم مرخصی تحصیلی گرفته و در یکی از کسب‌وکارهای انرژی دانا فعالیت کنند. مطابق این برنامه تاکنون پنج نفر از فارع‌التحصیلان این دانشگاه پس از پایان دوره‌ی کارآموزی در انرژی دانا مشغول به کار و 6 نفر نیز در راستای این برنامه از سایر دانشگاه‌ها جذب انرژی دانا شده‌اند.
 
​از سویی دیگر برای آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با این طرح، انرژی دانا حامی برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکدهِ مهندسی نفت دانشگاه امیرکبیر شد. این جشن درتاریخ پنج مرداد یکهزار و چهارصد و یک در دانشگاه امیرکبیر و با حضور رئیس دانشکده‌ی نفت، جناب دکتر شریفی و جمعی از همکاران منابع انسانی و ارتباطات انرژی دانا برگزار شد و طی آن دانشجویان با جزییات طرح «باور» و مزایای همکاری با انرژی دانا آشنا شدند.
 

ما به سوالات شما پاسخ می دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *