دانایی، آشیان مشترک صنعت و دانشگاه

دسته بندی :
منابع انسانی

در ماه جاری، برنامه بازدید از کارخانه توسط دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی کشور که به‌طور سالانه در دو نوبت، توسط معاونت منابع انسانی شرکت تدارک دیده شده است، این‌بار با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از محل کارخانه تجهیزات نفتی انرژی دانا، انجام پذیرفت.

این رویداد که به‌طور داوطلبانه و با درخواست دانشگاه توسط شرکت برنامه‌ریزی شده بود، طی بازدیدی از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر، سامان گرفت؛ در این برنامه، ضمن بازدید دانشجویان از خط تولید و مونتاژ کارخانه، آقای ناصر رئیسی، مدیر عملیات، توضیحاتی پیرامون فرایند تولید کارخانه، مشخصات چاه‌ها و جزئیات ابزار و ماشین‌آلات کارخانه ارائه کردند. در پی آن، آقای فرشید هدایتی، مدیر پروژه‌های خشکی، نیز تاریخچه‌ای از فعالیت‌های شرکت انرژی دانا و کارخانه تجهیزات نفتی انرژی دانا را بیان داشتند.

در نهایت باید گفت، این برنامه محلی‌ست تا دانشجویان کشور، آموخته‌های خود را به‌طور ملموس و عملی مشاهده کنند، تا در آتیه برای یافتن مسیر شغلی خود، از آگاهی و بینش افزون‌تری برخوردار باشند؛ در همین راستا، واحد منابع انسانی شرکت انرژی دانا، تلاش می‌کند در قالب این بازدیدها، نسبت به جذب نیروهای مستعد دانشگاهی اقدام کند و بر این باور صحه بگذارد که آشیان مشترک صنعت و دانشگاه، همانا دانایی‌‌ست.

ما به سوالات شما پاسخ می دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *