ورود انرژی دانا به حوزه‌ی ساخت در صنعت حفاری

دسته بندی :
تجهیزات نفتی
با در نظر گرفتن نیاز کشور به فناوری تکمیل چاه و نیز تعهد و علاقمندی انرژی دانا به کامل شدن زنجیره‌ی فعالیت خود در صنعت حفاری، بر آن شدیم تا با تکیه بر توانمندی جوانان برومند داخلی، ارزش افزوده بیافرینیم. در این راستا، انرژی دانا شرکت BGI را به مالکیت خود درآورد تا به این ترتیب در کنار ارائه‌ی خدمات در حوزه‌ی حفاری، ساختِ تجهیزات تکمیلِ چاه را نیز به سبد خدمات خود اضافه کند.
 
BGI در حقیقت توانست قطعه‌ی تکمیل‌کننده‌ی بخش حفاری را در انرژی دانا به این مجموعه بیافزاید. برنامه‌ریزی برای دانش‌بنیان کردن این شرکت با تکیه بر توان مالی انرژی دانا و نیز جایگاه و روابط برجسته‌ی مجموعه‌ی انرژی دانا با پیشگامان صنعت انرژی در سرتاسر جهان از دیگر اهداف ما به‌شمار می‌آید. یقین داریم که خوش‌نامی ما در کیفیت و نیز تعهدمان در هر یک از پروژه‌های جاری و موفق، خواهد توانست باعث هم‌افزایی چشم‌گیری شود و فضای ساخت را در صنعت حفاری وارد مراحل جدیدی از رشد و پیشرفت کند. 
 
با نگاهی دقیق به فناوری‌های موجود در این حوزه در ایران، فناوری تکمیل چاهِ ارائه‌شده توسط شرکت BGI که در حال حاضر متعلق به انرژی دانا است، پیشرفته‌ترین و به‌روزترین فناوری در این حوزه در کشور عزیزمان به‌شمار می‌آید. ما هم‌اکنون توان ساخت تجهیزات تکمیل چاه با ضریب تحمل فشار مخزن 5000 Psi به تعداد انبوه را داریم و در صدد ساخت تجهیزاتی با ضریب تحمل فشار مخزن 10000 Psi به‌طور آزمایشی هستیم. امید است به‌زودی در پروژه‌ی آزادگان نیز بتوانیم تجهیزاتی با ضریب تحمل فشار مخزن 7500 Psi تولید کنیم. 
 
در این مالکیت خوش‌آتیه، هدف دیگر ما ایجاد تنوع در تولیدات شرکت BGI و سرمایه‌گذاری در شاخه‌های مختلف ساخت است. با در کنار هم قرار گرفتن سرمایه‌های باارزش ما، از جمله تجربیات درخشان و تعهد و دلبستگی‌مان به پیشرفت هرچه‌بیشتر ایران‌زمین و نیز توان برجسته‌ی تولید شرکت BGI، نقطه‌ی آغاز این مالکیت به‌شکل مشهودی پیش‌تر از نقطه‌ی صفرِ آغاز است.
 
با تکیه بر همراهی همکاران خوبمان در شرکت BGI، سرعتی مضاعف خواهیم گرفت و می‌کوشیم در این هم‌پیمانی به‌زودی به اهداف والای انرژی دانا در این کسب‌و‌کار دست یابیم.

ما به سوالات شما پاسخ می دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *