مساله اعتقاد به فناوری نیست بلکه اعتقاد به افراد است. “استیو جابز”

دسته بندی :
خدمات ژئوفیزیکی
دنیای فناوری به سرعت در حال تغییر است و فناوری‌های جدید به‌منظور تسریع امور و کمک به توسعه سازمان‌ها و افراد معرفی می‌گردند. به گفته‌ی بیل گیتس اساس پیشرفت فناوری آن است که بدون جلب توجه افراد بخشی از زندگی روزمره آنان شود. 
سیستم اطلاعاتی یکپارچه مجموعه‌ای از اجزای مرتبط با یکدیگر است که اطلاعات را برای تسهیل جریان‌های کاری و پشتیبانی از کنترل و تصمیم‌گیری در یک سازمان جمع‌آوری، پردازش، ذخیره و توزیع می‌کند. سیستم یکپارچه Geo Operation در قالب ماژول جدید در نرم افزار IFS به منظور مدیریت و کنترل بهینه فعالیت‌های اجرایی عملیات لرزه‌نگاری در کسب و کار ژئوفیزیک، در روز یکشنبه 26 دی  1400 در کمپ پروژه لرزه نگاری تنگ بیجار افتتاح گردید. 
تیم طراحی و پیاده‌سازی این سیستم متشکل از همکاران واحد برنامه‌ریزی و سیستم، کسب و کار ژئوفیزیک در بخش مدیریت محصول، تعالی سازمانی در بخش تسهیل‌گری و نظارت و شرکت داناسیستم در بخش مدیریت پروژه و پیاده‌سازی این پروژه بودند. این پروژه از فروردین 1400 آغاز و در دی ماه 1400 به پایان رسید.​
 
 
از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم Geo Operation می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
• طراحی سیستم مدیریت پروژه‌های عملیاتی برای اولین بار در صنعت لرزه‌نگاری دنیا
• تجربه منحصر به فرد اضافه نمودن ماژول جدید در سیستم IFS 
• طراحی و پیاده‌سازی 12 جریان کار عملیاتی لرزه‌نگاری ژئوفیزیک
• انتقال موفق بیش از 450000 رکورد داده لرزه‌نگاری در سیستم
• اختصاص 7000  نفر -ساعت نیروی کارشناسی و مدیریتی  برای طراحی و پیاده‌سازی سیستم 
ضمن عرض تبریک به عزیزان حاضر در این پروژه و کلیه همکاران امید است در آینده‌ی نزدیک و در راستای تحول دیجیتال و با اتکا به درس‌آموخته‌های این پروژه شاهد توسعه‌های سیستمی موفق در IFS با مشارکت کلیه بخش‌ها در انرژی دانا باشیم.

ما به سوالات شما پاسخ می دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *